Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 19 maja 2024 12:38
Reklama

Trwa głosowanie na gorzowskie Monopoly

Bulwar, stadion żużlowy, a może katedra? W sumie dziesięć miejsc i obiektów zaproponowali mieszkańcy Gorzowa w celu umieszczenia na planszy w grze Monopoly. Właśnie trwa głosowanie. Nie zgadniecie kto prowadzi w sondzie!
Trwa głosowanie na gorzowskie Monopoly

Autor: Bartłomiej Nowosielski

Mistrz Plażingu Bulwarowego prowadzi w sondzie, która ma wyłonić miejsce, obiekt lub wydarzenie, które będzie najdroższe na gorzowskiej planszy gry Monopoly. Swoje głosy można oddawać na stronie miasta do końca kwietnia. 

W piątek (21 kwietnia) rano, na dziesięć dni przed zakończeniem głosowania, na Janusza Gorzowskiego oddano 160 głosów. Tuż za nim znajduje się bulwar nad Wartą (130), który tylko nieznacznie wyprzedza stadion żużlowy (119). Z szansą na medalowe podium jest też katedra (104). Kolejne miejsca zajmują; Kwadrat, Pole Golfowe Zawarcie, Stary Rynek, dominanta i Kozacza Góra, a „peleton” zamyka most Staromiejski.

🔴 Przy ulicy Targowej otworzy się nowe bistro!

 Głosowanie potrwa do niedzieli (30 kwietnia) do godziny 23.59. Wyniki, a tym samym informację o najdroższym w gorzowskiej edycji gry miejscu na planszy, przedstawimy 2 lipca, w dzień urodzin miasta. Monopoly to jedna z najstarszych gier planszowych na świecie. Edycje miejskie to nowość realizowana przez producenta gry od kilkunastu lat. Do dziś swojej miejskiej edycji doczekały się takie miasta jak Sydney, Dubaj, Los Angeles, a w Polsce m.in. Toruń, Gdańsk, Poznań, Wrocław, od niedawna Opole i Katowice. Jesienią Gorzów dołączy do tego elitarnego grona z własną edycją gry.

Dziękujemy, że jesteś z nami!

Już w ten weekend, na ryneczku przy Jerzego, odbędzie się akcja „Wymień odpady na kulturalne wypady”. Założenie jest proste - za przyniesione śmieci będzie można odebrać zaproszenia, bilety lub vouchery do instytucji kulturalnych, sportowych i gastronomicznych. O tym jakie atrakcje czekają na mieszkańców Gorzowa, opowiada Emilia Grzegorczyk – specjalistka od marketingu w firmie Inneko.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama