Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 3 maja 2024 08:13
Reklama

Skargi klientów ENEA do Miejskiego Rzecznika Konsumentów

12.02.2024 14:15
40 wyświetleń
Kliknij aby odtworzyć
Do biura byłego Miejskiego Rzecznika Konsumentów zgłosiło się wielu klientów firmy ENEA, którzy poczuli się oszukani. Obiecywano im oszczędności po zmianie umowy, która miała zapewnić stałe ceny energii elektrycznej przez kolejne 36 miesięcy. Niestety, okazało się inaczej. Nowa umowa zawierała ukrytą podwyżkę - dodatkową opłatę handlową, którą trzeba było płacić przez 3 lata, bez względu na faktyczne zużycie prądu, w sumie nawet ponad 1000 złotych!
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama